Dnia 16.12.2024r. odbędą się zebrania z rodzicami wg poniższego harmonogramu:
Godz. 16.00 kl. IV – VIII
4a – s. 13 6a – s.28 7c – s.36
4b – s.39 6b – s.33 8a – s.34
5a – s.37 7a – s.14 8b – s.38
5b – s.23 7b – s.29
Godz. 17.00 kl. I – III
1a – s. 43 2a – s.36 3a – s.41
1b – s.42 2b – s.39 3b – s.37
1c – s.33 2c – s.40 3c – s.34
1d – s.38
Wydział Edukacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu informuje, że w okresie ferii zimowych
tj. od 20.01 do 2.02.2025r. organizowane będą półkolonie dla dzieci uczęszczających do grudziądzkich szkół podstawowych w dwóch szkołach (każda przez 10 dni):
1. Szkole Podstawowej Nr 7 – Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Korczaka 23,
2. Szkole Podstawowej Nr 17, Al. 23 Stycznia 30.
Półkolonie odbywać się będą w godz. 7.00 – 16.00, po uprzednim podpisaniu przez Rodziców stosowanych dokumentów oraz dokonaniu opłat ustalonych przez organizatora półkolonii.
Zapisy na półkolonie prowadzą szkoły, które organizują półkolonie w terminie do 20 grudnia 2024 r.
Przewidywany koszt półkolonii
SP 17
- obiad - 9,00 zł + 1,00 zł napój = 10,00 zł za jeden dzień. Za 1 tydzień - 50,00 zł,
- dodatkowe koszty półkolonii (bilety wstępu, materiały, przejazdy itd.) na tydzień wynosi to 250,00 zł od osoby.
Łączna kwota na tydzień- 300,00 zł.
ZSO - SP 7
- obiad - 6,50 zł + 1,00 zł napój = 7,50 zł za jeden dzień. Za 1 tydzień - 37,50 zł,
- dodatkowe koszty półkolonii (bilety wstępu, materiały, przejazdy itd.) na tydzień wynosi to 250, 00 zł od osoby.
Łączna kwota na tydzień- 287,50 zł.
Druki dokumentów (umowę wraz z załącznikiem, regulamin i kartę kwalifikacyjną uczestnika) wydaje lub przesyła rodzicom szkoła, do której dziecko uczęszcza.
Wypełnione i podpisane dokumenty rodzice dostarczają bezpośrednio do sekretariatów szkół, które organizują półkolonie w czasie ferii zimowych w godzinach ich pracy.
Należność za obiady proszę wpłacać na konto szkoły nr
SP 17 - 22 1020 5040 0000 6602 0192 1626
ZSO - 65 1020 5040 0000 6902 0085 7391
Wraz z dokumentami szkoły będą przyjmowały od rodziców pozostałą należność gotówką oraz potwierdzenie wpłaty za obiady.
karta kwalifikacyjna uczestnika <<<<<
umowa SP 17 <<<<<
umowa ZSO <<<<<
harmonogram <<<<<
Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 odbędzie się 2 września 2024r.:
kl. II - VIII godz. 9.00 spotkania w salach lekcyjnych wraz z wychowawcami
Kl.2a – s. 43
Kl.2b – s.27
Kl. 2c – s. 40
Kl.3a – s. 41
Kl.3b – s. 42
Kl.3c – s.39
Kl.4a – s. 13
Kl.4b – s. 4
Kl.5a – s.37
Kl.5b – s.38
Kl. 6a – s. 28
Kl.6b – s. 33
Kl.7a – s. 14
Kl. 7b – s. 29
Kl.7c – s.36
Kl.8a – s. 34
Kl.8b – s.23
kl. I godz. 10.00 uroczystość na sali gimnastycznej, a następnie z wychowawcami klas
Kl.1a – s. 43
Kl.1b – s. 42
Kl.1c – s.41
Kl.1d – s. 40
Dnia 12 września odbędą się zebrania z rodzicami wg harmonogramu poniżej:
Godz. 16.30
Kl.1a – s.36 Kl.1b – s.37 Kl.1c – s.43 Kl. Id – s.42
Zakończenie roku szkolnego 2023/2024:
kl. I - III godz. 10.30 spotkania w salach lekcyjnych wraz z wychowawcami
kl. IV - VI godz. 11.00 spotkania w salach lekcyjnych wraz z wychowawcami
kl. VII - VIII godz. 9.00 uroczystość na sali gimnastycznej
Uczniowie i Rodzice z klas pierwszych, aby zalogować się do Dziennika potrzebują jednorazowego kodu dostępu, który przekażą Wychowawcy. Otrzymany kod dostępu umożliwi Rodzicowi/Uczniowi wygenerowanie indywidualnego identyfikatora oraz hasła.
Obecnie uczęszczający do szkoły Uczniowie oraz Rodzice powinni samodzielnie - bez udziału Szkoły - zaktualizować swoje konta w Dzienniku. Proszę to zrobić przez komputer, a nie w aplikacji w telefonie. Uczniowie już teraz mogą korzystać z nowej wersji Dziennika Vulcan. Aby tego dokonać potrzebują zaktualizować swoje konto. Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont - zwykłym kontem lub kontem eduVulcan, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia. W celu dodatkowej weryfikacji poprosimy Ucznia i Rodzica o podanie czterech ostatnich cyfr numeru Pesel Ucznia. Aktualizacja konta Ucznia i Rodzica jest niezbędna, aby mogli korzystać z Dziennika Vulcan.
Nowi Uczniowie/Rodzice z klas II - VIII, który po raz pierwszy w roku szkolnym 2024/2025 będą realizować w naszej szkole obowiązek szkolny zgłoszą się do Wychowawców klas po kody dostępu od 2 września b.r.
Poniżej zamieszczamy link do edziennika https://uonetplus.vulcan.net.pl/grudziadz
Wszelkie zmiany na nowy rok szkolny 2024/2025 będą dopiero widoczne 1 września, dotyczy to również logowania nowych Uczniów/Rodziców.
Podręczniki i materiały ćwiczeniowe uczniowie otrzymają bezpłatnie we wrześniu z biblioteki szkolnej.
W przypadku woli uczestnictwa dziecka w zajęciach religii rodzice zakupują jedynie podręcznik/zeszyt ćwiczeń do nauki religii zgodnie z wykazem zamieszczonym poniżej: