Drodzy Uczniowie!
Aby uzyskać po raz pierwszy w naszej szkole legitmację szkolną należy przynieść do sekretariatu zdjęcie w fromacie 30x42mm oraz dołączoną do zdjęcia karteczkę z następującymi informacjami: imię i naziwsko ucznia, klasa, data urodzenia, pesel.
Co należy zrobić, gdy legitymacja ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu?
W przypadku zagubienia/ zniszczenia legitymacji szkolnej istnieje możliwość wydania duplikatu.
Wniosek wraz z potwierdzeniem wpłaty należy złożyć w sekretariacie szkoły --> wniosek o duplikat legitymacji szkolnej
Wpłaty za wydanie duplikatu lekgitymacji przyjmowane są wyłącznie na wskazane konto bankowe.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 4; ul. Jaśminowa 2; 86-300 Grudziądz
Nr rachunku: 49 1020 5040 0000 6902 0116 3229
Nazwa Banku: PKO BP Grudziądz
Kwota: 9,00 (dziewięć złotych 00/100)
Tytuł przelewu: opłata za duplikat legitymacji szkolnej.......(wpisać imię i nazwisko ucznia)
Dziękuję
sekretarz szkoły p. Magdalena Martyn