Dnia 15 grudnia 2016r. uczniowie klas III - VI mieli okazję uczestniczyć w uroczystości szkolnej poświęconej naszemu Patronowi Zbigniewowi Kruszelnickiemu ps. "Wilk". Uczniowie pod opieką p. Tamary Brzezińskiej przygotowali przepiękne, wzruszające przedstawienie przybliżające życie Patrona.
>
>>>
Program „ Cukierki" dostosowany jest do wieku dzieci (realizowany zazwyczaj w klasach I-III). Obecnie w roku szkolnym 2016/2017 program realizowany jest w kl. I i II a.
>
>>>
Szlachetne Paczki dotarły do 45 ubogich rodzin z Grudziądza, w tym jedna z nich dotarła do jednej z naszych rodzin, które są pod pieczą również SP nr 4 w Grudziądzu.
Więcej można znaleźć na stronie:
Nagrody za najliczniejszy udział uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w XXXV biegach im. Bronisława Malinowskiego wręczono dziś, tj. 9 grudnia w Urzędzie Miejskim.
W imieniu Prezydenta Grudziądza Roberta Malinowskiego puchary wręczyli: Sekretarz Miasta Dariusz Morczyński, Naczelnik Wydziału Edukacji Andrzej Cherek, Kierownik Referatu Sportu Kinga Bączkowska oraz Pełnomocnik Prezydenta ds. Sportu Szkolnego Danuta Prusaczyk.
Motywowanie uczniów do nauki języków obcych jest jednym z głównych celów nauczania. Aby zachęcić uczniów do nauki języka, trzeba uświadomić im różnorodność kulturową. To właśnie wiedza o kulturze, zwyczajach danych krajów gości cyklicznie na lekcjach języka angielskiego.
5 grudnia 2016 roku z okazji ,,Barbórki” odbyło się w naszej szkole spotkanie klas trzecich z górnikiem kopalni węgla kamiennego. Na spotkanie to uczniowie przybyli w wykonanych przez siebie górniczych czapkach.
Od dnia 7 grudnia 2016r. rusza w naszej szkole kiermasz bożonarodzeniowy. Serdecznie zapraszamy do zakupów. Pieniążki zebrane z kiermaszu zostaną przeznaczone dla dzieci z naszej szkoły.
Co roku w naszej szkole organizujemy świąteczną paczkę dla uczniów z rodzin uboższych. W tym roku udało nam się obdarować 5 uczniów naszej placówki, którzy 6 grudnia 2016r. otrzymali paczkę. Dziękujemy również uczniom i rodzicom za podarowanie słodyczy, aby móc uszczęśliwić innych.