Uczniowie klas I - III z radością, uśmiechem na twarzy powitali wiosnę.
Koniec śniegu! Wiosna w biegu!
Już bociany powracają,
Już skowronki koncert dają.
Tu krokusy, tam żonkile
Spoglądają na świat mile.
Trawa zmienia swoją zieleń,
Chętnie ją polubi jeleń.
Budzi się przyroda wkoło,
Będzie pięknie i wesoło.
Słońce teraz częściej świeci,
Na dwór wzywa wszystkie dzieci.
11 lutego uczniowie naszej szkoły, ich rodzice oraz nauczyciele, uczestniczyli w konferencji
z organizowanej w ramach programu ASY INTERNETU przez Fundację Szkoła z Klasą.
Efektem tej konferencji były różne prace uczniów wykonane na lekcjach informatyki.
W dniu 22.03.2021 r. uczniowie klasy 7a z wychowawcą wzięli udział w lekcji „Od oszczędzania do inwestowania”
poprowadzonej przez p. Marcina Strońskiego, specjalisty bankowości z projektu Bakcyl.
Wczorajszy dzień, pomimo chmur i deszczu, nie pasował wcale do pierwszego dnia wiosny. Okazuje się, że pomimo niesprzyjającej pogody był on bardzo kolorowy. Ten dzień od 2012 roku obchodzony jest także jako Dzień Kolorowej Skarpetki - Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa.
Miniony tydzień upłynął pod hasłem : Tydzień popularyzacji wiedzy. Centrum Nowoczesności - Młyn Wiedzy UMK Toruń i Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy przygotowało szereg ciekawych spotkań na ten temat.
W ramach programu Bankowcy dla Edukacji Finansowej Dzieci i Młodzieży BAKCYL uczniowie kl. VI – VIII zostali zgłoszeni przez opiekuna SKO w naszej szkole p. Agnieszkę (wicedyrektor szkoły) do udziału w lekcjach poświęconych edukacji ekonomicznej projektu Bakcyl.
,,Edukacja wczesnoszkolna to nie tylko nauka pisania, czytania i liczenia. To również realizacja różnorodnych projektów. Klasa III b pod kierunkiem wychowawcy M.Kotlarek wzięła udział w projekcie ,,Tydzień Mózgu 2021".
Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w kraju i nauczania zdalne, w tym roku rekolekcje wielkopostne odbyły się zdalnie. TVP 3 w dniach 22 – 24 marca 2021r. (poniedziałek – środa) o godz. 12:30 były emitowane rekolekcje.
W związku z powyższym uczniowie klas 4 – 8, uczęszczający na religię miały możliwość uczestniczenia w nich.